Omdømme og merkevarer henger sammen, men er ikke det samme. Omdømmebygging omfatter alle sider av virksomheten, mens merkevarebygging handler om forholdet mellom produkter og kunder. Vi jobber med begge deler, hver for seg eller samlet.
Historier som forandrer
Kjernen i både omdømme- og merkevarebygging er strategisk historiefortelling. Derfor er Apelands kundeløfte Historier som forandrer. Vi arbeider langsiktig med produkter, tjenester og selskaper som vil bli synlige, tydelige og godt likt.
Dette er de vanlige elementene i vårt arbeid:
- Undersøkelse og analyse.
- Kommunikasjonsstrategi.
- Strategiske aktiviteter.
- Trening av ambassadører.
- Mediekontakt og medieaktiviteter.
- Digitale og andre egne kanaler.
- Reklame og mediekjøp.
Alt arbeidet skjer i nært samarbeid med våre oppdragsgivere.
Hvorfor velge Apeland?
Apeland velges ofte av virksomheter som vil styrke omdømmet eller merkevarene fordi vi har lang erfaring, er gode til å analysere, har solid strategisk kompetanse og behersker alle kommunikasjonskanaler. Mange legger også vekt på anbefalinger fra fornøyde kunder.
Vi har bred erfaring med alt fra enmannsbedrifter til verdensledende merkevarer, og kjenner de fleste sektorer. Mange av våre kunder har jobbet med oss i flere tiår.
Enkelt og effektivt
Som kunde hos oss får du en erfaren seniorrådgiver som ansvarlig kontakt, og gode fagfolk rundt som dekker alle dine behov.
Vi jobber vanligvis med løpende rammeavtaler. Det sikrer et enkelt og ubyråkratisk samarbeid med full økonomisk forutsigbarhet.
Velkommen til en kaffeprat
Lurer du på om vi kan hjelpe deg? Ta kontakt med en av våre rådgiver for en uforpliktende prat.