
Fag 04.05.2015
Omdømmebygging gjennom ørene
Podcast fra Omdømmedagen 2018! Hør Hans-Petter Nygaard-Hansen fra Mediapuls, Hege Rognlien fra TINE, Per Roskifte fra NorgesGruppen ASA og Andreas Bryn Edesberg fra Deloitte Norge diskutere hvordan podcast kan bidra til å styrke virksomhetens omdømme.
Podcast er på ingen måte en ny kommunikasjonskanal, men er inne i en tydelig vekstperiode i Norge. Stadig flere aktører benytter seg av mediet som underholdningskanal, men nå ser vi at også flere virksomheter tar i bruk podcast for å bygge omdømme og for å skape endring med sin kommunikasjon.
Podcast live fra scenen
Podcasten MediaPuls, ved Hans-Petter Nygaard-Hansen, var invitert til Omdømmedagen 2018 for å spille inn en live episode fra scenen sammen med TINE, NorgesGruppen og Deloitte. Med erfaringer fra TINEs podcast «Ernæringspodden», Norgesgruppens «Øre for mat» og Deloittes «Deloittecast» drøftet panelet bruken av podcast som verktøy for omdømmebygging – og delte sine erfaringer med praktisk gjennomføring av podcast for virksomheter.