Apelands kvalitetspolicy
Apelands mål er at alle våre kunder skal være fornøyde, alltid. Vi er kvalitetssertifisert etter ISO 9001-standarden.
Kvaliteten bygger på tre pilarer:
Førsteklasses prosesser
Vi skal levere høy kvalitet i alle deler av vårt arbeid, fra første kontakt til endelig leveranse og fakturering. Vi skal ha gjennomprøvde prosesser, metoder og infrastruktur som gir solide resultater effektivt.
Førsteklasses lag
Apeland har svært erfarne rådgivere, og investerer mye i kompetansebygging. Alle ansatte føler ansvar for kvaliteten, og får utvikle seg innen sine fagområder. Vi har det gøy på jobb, og har lavt sykefravær.
Førsteklasses kunderelasjoner
Vi arbeider for god dialog og åpenhet i relasjonen til våre kunder. Vi er lydhøre for tilbakemeldinger og bruker dem aktivt i vårt kvalitetsarbeid. Slik vil vi hele tiden øke kvaliteten på våre leveranser.
Vi måler vår kvalitet jevnlig gjennom kundeundersøkelser og andre undersøkelser, samt årlig kvalitetsrevisjon fra eksterne kvalitetsrevisorer.
Er du en fornøyd kunde? Si det til andre! Hvis ikke, si det til oss!